I drive MYSELF crazy

Nej, nu har jag suttit framfor datan i over tre timmar. Jag har inte astakommit (hur stavas det egentligen?) ett javla skit pa hela dan. Jo, jag har tvattat (och hangt) tva maskiner, atit tva skivor rostat brod, druckit en stor kopp med thé och ett glas med juice. Jag har, dessutom, atit en halv pase med cashewnotter och rokt fem cigaretter.

Vad jag skulle ha gjort var detta: dammsugit, stadat toaletten, lagt upp ett 30-tal auktioner pa eBay, bakat nagot gott till kvallen och tagit mig ett bad. Varfor blir det alltid pa det har sattet? Nu ar klockan snart 14 och jag kanner mig trottare an vad jag var nar jag klev upp i morse.

Usch pa mig. Jag behover lite musik for att komma igang kanner jag.


Fine Young Cannibals "She Drives Me Crazy"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0