Lektion i Engelska

Jag beslutade mig for att skriva pa engelska ocksa. Det kanske ar lite overpret....(JAG KAN INTE STAVA PA  SVENSKA LANGRE). Overpretentiost? Over pretensious. Hahaha. Hur som helst ga hit for att lasa.

Farlat, forresten, for dalig uppdatering (igen) men jag tycker att det ar viktigare (och mer intressant) om jag har nagot att skriva om an att det bara kommer en massa blaj. Eller?

Jag och David aker till Stoke (On-Trent) den 6/3 och kommer inte hem forran den 9/3. Eftersom jag fyller 40 den 8/3 sa kommer min fodelsedag att spenderas saljandes gamla videospel. Kanske inte allas val, men vi kommer att ha skitkul. OCH det ska bli SA SKONT att inte behova laga mat eller diska. David kan inte steka ett agg aven om hans liv hangde pa en trad. Igarkvall satt han och at en klementin. Naval, han forsokte i alla fall. Den var full med karnor och han ville inte fa in dom i minnen (med risk for att tugga pa dom...hahaha). Jag har visat honom ett trick for att ta bort dom: man biter av en liten bit mitt pa klyftan och bryter den mitt itu. Sen kan man pillra bort alla karnor. Det ar bara det, att nar om inte ar van att hantera mat sa tycker man att det ar lite "ackligt" att ens ta i mat. Davids ansikte sag, darfor, ut som en sjuaring som fatt nagot pa handerna som inte gillades. Hahaha...Vad jag garvade :o)


Min älskade Östen ~ Köptes på PUB i Stockholm 1974 (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0