Skjulet

Gick upp vid kvart over sex i morse och foljde med David ner till skjulet. Han kor skolbarn till-och-fran en skola varje morgon och eftermiddag, sa han akte till "bussgaraget" vid sju. Jag sitter har inne och haller pa att forsoka att bli varm. Inget element star pa har under natten, men vi har ett elelement som vi satter pa nar vi kommer hit. Men det tar ungefar en timma innan man kanner nagon varme.

Idag ska vi aka och titta pa en kontainer. Inte sa intressant kanske, men vi har sa mycket spel (och det ar mer pa vag snart) som vi maste forvara nagonstans. Just nu (som kan ses fran nedanstaende bilder) sa ar det liksom overbefolkat har i skjulet och man kan inte jobba ordentligt har inne. David foreslog igar kvall att vi gor om lite. Eftersom han ar den som jobbar mest fran sitt skjul sa far han bestamma hur det ska se ut (jag jobbar ju mer hemifran). Sa vi ska ta bort alla bokhyllor och frakta hem dom dar jag kommer att ha jattenytta av dom. Vi hade en tanke att aka till IKEA och kopa fler, men pa det har viset sa kommer vi att spara dom pengarna. Jippi! Jag alskat att spara pengar!!

Just nu kan man faktiskt inte se nagra bokhyllor har inne eftersom det star en massa kartonger i vagen, men nar allt ar fraktat till var kontainer (som for ovrigt ar vattentat; vilket ar mer an vad man kan saga om vart hus...) sa kommer det att bli perfa har inne.

Nu ska jag satta igang att jobba lite. Har salt ett par spel over natten och de behover packas. Ett Nintendo Gamecubespel (Pikmin) och ett gammalt Amstradspel (Sidewalk). Allt till ett varde av 250:-. Inte illa :o)



Vår maskot ~ Det ar jag som har broderat "The Attic Bug" :o)


     
Såhär ser det ut i skjulet for närvarande


    
Och såhär


     
Här är elementet och en utav (de åtta) hyllorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0