Torsdagen i bilder

Igar tog det oss 50 minuter att aka fran skjulet till Morrisons. Det tar normalt 10. Det kom ju lite sno igar och da blev det, som vantat, totalkaos i trafiken. Nu pa morgonen rapporterar dom aven att England haller pa att fa slut pa salt. Jag vet inte om jag ska skratta eller grata men "The General Secretary of the Salt Associasion" (jajjamensan, en sadan har val alla lander) var igar valdigt oroad over att det inte finns tillrackligt med salt for all vagar. Man undrar ibland hur detta land overlevde 2:a varldskriget.

Sa har sag i alla fall var formiddag ut. Klicka pa bilderna for att fa dem storre.


       
Brigg High Street, Davids buss, på väg ut ur Brigg, kö utanför Brigg, mina 11 år gamla skor inköpta i Sollefteå för 990:- (bra investering)

       
Jag, Morrisons, veckoinhandlingen, kontainrarna, jag och min allt för stora mössa


   
David tankar upp bussen (4300:-), på väg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0