Bloody horrible...

Daligt av mig kan ju tankas men att det har varit lycket att gora ar ju ett understatement. Jag lever i alla fall :)

Jag kommer snart att lamna UK for att borja ett nytt, frasht liv i Stockholm. Just nu har jag ingen aning om var jag ska jobba med men det skiter jag i for jag vill bara hem. Trodde aldrig att jag skullesaga det men jag LANGTAR efter ett 9-5jobb sa jag kan fa ledigt pa helgerna samtidingt som jag inte behover kolla mejlen varje javla timme utifallatt nat har salt over natten och dyligt. 

Sen ska jag ata FIL FIL FIL till frukost VARJE DAG! For har HAR dom ingen fil...Det narmsta jag kommit ar nagon sur yoghurt...!

Da var det dags att jobba lite igen da...12-timmarsskift idag :(


Kommer snart syster!!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0