1st Birthday Card

Fick i morse mitt första födelsedagskort. Det var från pappa (med sambo) och löd såhär:





Alltså...jattekul med kort men varför skulle jag ljuga om min ålder? Gör man det när man fyller 40. Eller?

Hur som helst sa fick pappas sambo en hjarnblodning for ett par ar sedan. Det kanske forklarar kortet och aven adressen. Det fick mig verkligen att garva...Lincoln In Shite i stallet for Lincolnshire. Lincoln In Shite betyder Lincoln i skit. Nog for att det luktar illa med grisfarmen runt hornet men nagon matta far det val vara.

Hahahahaha!

Fem dar till 40 ♥

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Awh, grattis söten! :] <3<3

TANTEN & min idol vafan.

Ska jag skicka ett kort? :*

2009-03-03 @ 21:52:43
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0