Arbete, arbete och MER arbete...

Ja alltsa det var det har som jag hade skrupler om nar jag signade upp med att skriva en blogg: ATT JAG INTE SKULLE HA TID ATT UPPDATERA varje dag. Och det ar nu det som har hant.

Sedan vi kom hem fran Stoke-On-Trent sa har det varit fullt upp. Jag tror att vi jobbar en 60-80 timmar i veckan (man-son). Det kommer, naturligtvis, inte alltid att vara sahar eftersom vi haller pa att starta detta vintage-gaming fenomen just nu.

Vi fick jattemycket kontakter med oss fran Stoke. Folk, till-och-med, kande igen oss! HAHAHAHAHA!

Jag skriver ett langre ingall snart men nu maste jag borja bobba...Jag har ett 14-timmarspass idag...



Sa har kanner vi oss efter en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0