Usch vad jag ar kass

Jag har nog inte forstatt att andra manniskor laser bloggar pa helger. Jag har som mest att gora pa lordagar och sondagar och hinner, helt enkelt, inte att uppdatera. Jag tror att jag har forklarat vad det ar jag jobbar med men for dig som ar ny: Jag saljer gamla videospel. Jag ALSKAR videospel. Av ALLA dess sorter! Kan helt enkelt inte fa nog.




Visst har videospel kommit en lang vag? ;o)



Jag foredrar nog min Nintendo Wii ♥ Men det ar fortfarande ett otroligt varde pa gamla Spectrumspel. De flesta spel var kassettbaserade och det ar inte manga kvar idag som fungerar (dom har valgit latt for att avmagnetisera sig).

Ska i veckan fa hem en gammal Amstrad 6128 och en Spectrum+3. Ska bli ortoligt roligt. Jag lagger ut bilder nar dom har kommit :o)

Nu ar det dagt att borja packa efter helgens forsaljninar.

6 dagar kvar till 40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0