Just inhandlat

Blivit lite daligt med uppdateringar under dagen. Det ar ju sa att vi ska aka bort (och jobba) i fyra dagar sa vi haller pa att fylla varan hyrda skapbil med diverse spel och annat smatt och gott. Det tar, helt enkelt, tid. Men nu pa efermiddagen sa akte jag med Davids mamma och pappa till Morissons och inhandlade lite saker till resan.

Det ska bli sa skont att komma ivag for det ar valdigt latt for oss att jobba sju dagar i veckan 12 timmar om dagen. Man blir ganska latt slut och sen glommer man bort sig sjalv lite. Sa det ska bli skont att fa bo pa motel tre natter och slippa tankar som: "vad ska vi ha till middag" och "ska du eller jag diska". Asskont, med andra ord!

Jag passade pa att kopa nagra "treats" (forutom matsacken...). Jag ska forsoka att inte ta med mig for mycket den har gangen (det sager jag ALLTID!) sa jag kopte nagra "minisar". Jag behovde en foundation men sen att den var pa halva priset var ju en trevlig overraskning :o)

Davids mamma kopte dessutom en blomma (har inten ANING om vad den heter, men den ar lattskott i alla fall...HAHAHA!) och en ask med choklad. Jattegulligt :o)



Inte illa för en 40-åring va?!



Såhär ser ett utav örhangena ut som jag fick av mamma (klicka för att få bilden större)



Gulligt minipack fran Johnson's med dushkräm, två lotioner och ett bubbelbad


 
Rimmel "Lasting Finish" och Simple "Cleansing wipes & Simple "Eye make-up remover pads" (i stället för hela min uppsättning av Clarin's)



Cadbury's Roses och en "Bromeliad Vriesea" (?) från Gloria (Davids mamma)



Massa blandade chokladbitar ~ Gott!



Lite lyx till efterrätt ~ Devonshire Cream Splits (...)



Årets första jorgubbar ~ Från Spanien och forvanandsvart (jag kan inte stava på svenska längre) väldigt söta


Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

du är så söt! D:

vad bor du förresten? :>

2009-03-07 @ 19:46:45
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0